The Olympic Park of London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Ilse Peters - WaarBenJij.nu The Olympic Park of London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Ilse Peters - WaarBenJij.nu

The Olympic Park of London

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

31 Juli 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Dag 4!

Na heel slecht geslapen te hebben (kamer genoten die 's nachts lawaaiiger terug kwamen. Een jongen die boven mij sliep moest half 6 vertrekken) ben ik aan het ontbijt gegaan. Daarna ben ik gaan douchen en heb ik weer al mijn spullen gepakt om te kijken wat ik vandaag zou gaan doen.
Na beetje puzzelen en zoeken kwam ik uit op HET olympische park waar precies 2 jaar geleden de Zomerspelen waren. Oke nu alleen nog uitzoeken hoe ik daar kan komen en dan kan ik gaan.
Toevallig zat de Australiër ook in de lounge dus nog heel even mee gekletst en fijne dag gewenst. Vandaag zo zijn laatste dag zijn en zouden vanavond nog laatste drankje voor hij naar Parijs zou vertrekken.
Nu op naar The Olympic Park. Hup de metro weer in richting Stratford station. Het ligt iets verder weg dan andere plaatsen waar ik geweest ben. Maar in een half uur was ik er eindelijk.
Na wat borden hebben moeten volgen kwam ik eindelijk op het park aan. In eerste instantie had ik zoiets van het park zal wel meevallen qua grote en ik mag vast wel overal in en alles bekijken. Maar niets was minder waar. Het park was enorm, je liep niet 'even' van punt A naar B. Sommige stukken deed je liever met de fiets dan lopend.
Als ik kwam ik aan bij het stadion, omdat er een verbouwing bezig was (aan het verbouwen voor het WK Rugby in 2016) kon ik helaas het stadium niet bezoeken. Toen maar doorgelopen naar één of ander ijzer 'ontwerp' wat ontzettend hoog was en wat iets met queen Elizabeth te maken had. Ik daar naar binnen. Blijkt dat je hier ticket voor moest kopen om alleen maar even op en meer naar boven te mogen met de lift. Nou dat gaan we dus maar mooi niet doen. Dus ben ik maar richting park gelopen om vervolgens naar de BMX baan te gaan. Wat zag het er gaaf uit en er is in die tussentijd gewoon nog niks mee gedaan. Daarna ben ik nog langs de hockey,- en tennisvelden gelopen en toen vond ik het wel weer genoeg geweest. Ik ben opzoek gegaan maar een plekje in het gras en heb weer heerlijk van het weer genoten (stiekem heb ik toch best wel veel geluk, elke dag in korte broek lopen!).
Na een tijdje dat te hebben gezeten ben ik terug gelopen richting Stratford Westfield centrum. Hier heb ik nog wat gewinkeld en nog buiten gezeten bij een podium waar muziek werd gemaakt. Rond half 4 ben ik terug gegaan met de metro naar m'n hostel.
Ik heb nog even wat gelezen op de schommelbank en heb daarna weer de bus gepakt richting Oxford street om ergens iets te gaan eten. Dit werd uiteindelijk Subway. Lekker makkelijk en zeker niet te duur!
Daarna ben ik weer richting m'n hostel gegaan en heb ik de iPad erbij gepakt om verder te gaan in het boek 'Toen ik je zag'. In de tussentijd was ik aan het wachten tot de Austaliër kwam zodat we samen nog drankje konden gaan drinken. En het duurde en het duurde.. Maar nog steeds geen Daniel te bekennen. Toen het half 12 was vonden m'n ogen het genoeg geweest en ben ik maar naar bed gegaan. Misschien zou ik hem nog morgenvroeg zien bij het ontbijt voordat ie vertrekt. We zullen zien..

  • 02 Augustus 2014 - 12:00

    Willy Peters:

    heb je veel foto's gemaakt in die dagen dat je er was.?
    Lijkt me niks aan dat olympisch stadion of viel het wel mee die foto van de ringen vond ik wel mooi. Ben je al verhuisd naar je andere kamer of is dat vanavond pas?
    Wat doe je nu van daag nu het bij jullie regent heb je nog dingen waar je heen wilt of heb je alles gezien wat je wilde bezoeken.
    Nog twee nachtjes slapen en dan ben je weer thuis nog een nachtje slapen en ze is 21 jaar.
    liefs en dikke kus mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Actief sinds 14 Juli 2014
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 2665

Voorgaande reizen:

28 Juli 2014 - 08 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: