Ik vlieg maandag terug! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Ilse Peters - WaarBenJij.nu Ik vlieg maandag terug! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Ilse Peters - WaarBenJij.nu

Ik vlieg maandag terug!

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

01 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Dag 5!

Ja de titel zegt het eigenlijk al. Vanochtend stond ik op met de gedachte dat ik hier vanaf vandaag nog 7 dagen zou zijn. Van de gedachte werd ik een beetje naar. 7 dagen nog hier!? Wat moet ik al die tijd doen. Ik wil eigenlijk wel naar huis. Vind het genoeg geweest en ik mis thuis. Het hostel is hier oké niks op aan te merken maar er komen niet veel backpackers hier. Dus ook weinig aanspraak van andere. Tijdens het ontbijt nagedacht wat ik zou gaan doen en hoe ik het ga regelen dat ik eerder naar huis kan.
Wat er als eerst geregeld zou moeten worden is dat ik met online check in ongedaan moest maken. Eerder kon ik mijn vlucht niet wijzigen. Dus ik naar Ryanair gebeld. Dit moest ook in het Engels dus weer op mijn best uitgelegd dat ik mijn online check in wilde annuleren. Na wat moeite zou het zijn gelukt. Ik kreeg inderdaad een mailtje dat mijn online check in zou zijn gewijzigd dus ik kan mijn vlucht veranderen. Tot hier leek het allemaal soepeltjes te verlopen maar helaas... Ik kon nog helemaal mijn vlucht niet veranderen. Toch had ik hier wel al 15 euro voor betaald... Hmm dat wordt dus nog afwachten. Ondertussen ging ik maar vast naar andere vluchten kijken want als dit niet ging lukken moest en zou ik toch echt eerder naar huis willen vliegen. Rond half 11 kreeg ik weer een berichtje van Ryanair. Jaaaa ik kan nu wel mijn vlucht veranderen!!!! Het liefst wilde ik graag op mijn verjaardag naar huis. Maar dit betekende dat ik om half 7 in de ochtend in het vliegtuig zou moeten zitten. Hmm dat wordt me iets te krap.. Gelukkig gaat er op 4 augustus een vlucht om 5 uur naar Eindhoven. Zo gedaan zo geregeld was mijn vlucht veranderd naar 4 augustus. Pfff opluchting. Nu nog mijn reservering aanpassen van het hostel en alles is weer geregeld. Laat mijn dag maar gaan beginnen.
Ik wist niet zo goed wat ik vandaag moest gaan doen maar heb maar de metro gepakt richting Leicester Square. Eens kijken of er al kaartjes zijn afgeprijsd voor een musical. Nadat ik hier wat heb rond gelopen ben ik naar de M&M's world gelopen en heb ik hier mijn ogen uit gekeken. Wat is het hier groot en hoeveel spullen kun je wel niet bedenken van M&M. Eigenlijk is het niet normaal. Mensen kopen tassen vol met dit soort spullen.. Ik heb het gelaten bij een zakje zelf gekozen kleuren M&M's. Daarna heb ik eigenlijk heel de middag een beetje gewinkeld op Oxford street, Regent's street en Caranby street. Toen ik klaar was met winkelen was het ondertussen alweer half 6 en heb ik de bus gepakt maar m'n hostel. Eerst ben ik nog doorgelopen maar de Subway om een broodje te halen want mij maag begon toch weer een beetje te rommelen. Dit meegenomen en heb het opgegeten in het hostel.
Daarna ben ik mijn iPad gaan halen en ben ik weer begonnen aan het boek 'Toen ik je zag'. Ik zal en moest het boek vandaag uit krijgen. Wat mij ook is gelukt en wat het schitterend boek en aangrijpend. Nog net droog kunnen houden.
Toen ik op mijn telefoon keek zag ik dat ik een berichtje had van Daniel (Australiër) via Twitter. Hier heb ik nog een tijdje mee gekletst en hij heeft zijn excuses aangeboden dat hij er gister niet was wat hij zelf ook jammer vond.
Nadat we klaar waren met kletsen ben ik richting mijn bed gegaan en zat dag 5 er weer op.
Morgen ga ik nog de laatste dingetjes bekijken die ik graag wil zien en dan is zondag mijn verjaardag. Waar ik heerlijk van ga genieten onder het genot van een drankje, taartje en een musical. Ik kan nu al niet wachten!

Liefs! X

• 02 Augustus 2014 - 10:39

Willy Peters:

Als je morgen naar het theater gaat moet je zorgen dat je bent bij de voorstelling die je wilt zien dan zijn de kaartjes voor aanvang misschien goedkoper. Wij eten ook een taartje op jou verjaardag en drinken er een borrel op Proost op jouw 21e verjaardag. Fijne dag vandaag al schijnt de zon niet geniet nog maar even van Londen. app-en nog wel vanavond dikke kus mam.