Ik vertrek naar Londen, maar kan geen Engels... - Reisverslag uit Grave, Nederland van Ilse Peters - WaarBenJij.nu Ik vertrek naar Londen, maar kan geen Engels... - Reisverslag uit Grave, Nederland van Ilse Peters - WaarBenJij.nu

Ik vertrek naar Londen, maar kan geen Engels...

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

14 Juli 2014 | Nederland, Grave

Tja de titel zegt eigenlijk al wat heel mijn bedoeling is die 12 dagen dat ik alleen in Londen ben.. De bedoeling dat ik Engels ga leren!

Mijn hostel en tickets zijn nog niet geboekt, (nog wachtende op m'n creditcard) als dat allemaal zover is kan het gaan beginnen!
De bedoeling is dat ik maandag 28 juli om 08.00 vanaf Eindhoven vertrek per vliegtuig en dat ik om 08.00 in Londen aankom. Ik verblijf in een hostel waar ik met 8 andere mensen op een kamer slaap. Het hostel heet Fresh@ The Green Man. Onder het hostel zit de The Green Man Pub dus ik kom denk ik niks te kort! Het hostel ligt tussen de twee parken Hyde park en Regent's park in en daarbij ben ik zo op de Oxford street! Ik zeg laat dat shoppen maar beginnen!

Het is misschien allemaal beetje onverwachts gepland maar uit eindelijk heb ik er toch ontzettend veel zin in, maar vindt het ook super spannend en stiekem best eng!

Omdat ik graag elke dag wil bijhouden wat ik de dag heb gedaan heb ik waarbenjij.nu aangemaakt zodat ik na mijn vakantie terug kan kijken op hopelijk een hele gave en leerzame vakantie.

Laat die reis maar beginnen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Actief sinds 14 Juli 2014
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 2645

Voorgaande reizen:

28 Juli 2014 - 08 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: